Bij GrandOptical draait alles om vakmanschap, stijl en service. Maar met groeiambities komt ook de uitdaging om het juiste personeel aan te trekken. In een concurrerende arbeidsmarkt vroeg GrandOptical ons om te helpen met het vinden van nieuwe sollicitanten via online kanalen. Het resultaat? In slechts drie maanden tijd wisten we via slimme SEA-advertenties meer dan 100 sollicitanten te realiseren.
GrandOptical stond voor de uitdaging om nieuwe medewerkers te vinden voor verschillende vestigingen in Nederland. Vacatures stonden online, maar bereikten onvoldoende de juiste doelgroep. De vraag aan ons: hoe kunnen we met een slimme SEA-strategie zorgen voor meer zichtbaarheid en vooral: kwalitatieve sollicitanten?
Onze SEA-specialisten zijn direct aan de slag gegaan met het opzetten van campagnes die perfect aansloten op de arbeidsmarkt-doelgroep.
Omdat het ging om wervingscampagnes, lag de nadruk niet alleen op clicks, maar vooral op conversies: het aantal sollicitaties.
De resultaten spreken voor zich: